Gå-hjem-møde: Medlemsvækst via eksisterende medlemmer

DIF afholder i samarbejde med reklamebureauet Konceptas et 'gå-hjem-møde' om, hvordan man får sine medlemmer til at bruge deres netværk for at opnå medlemsvækst. Mødet afholdes den 7. maj kl. 15.30-17.00 i Idrættens Hus i Brøndby.
24. apr 2013
DIF afholder i samarbejde med reklamebureauet Konceptas et 'gå-hjem-møde' om, hvordan man får sine medlemmer til at bruge deres netværk for at opnå medlemsvækst. Mødet afholdes den 7. maj kl. 15.30-17.00 i Idrættens Hus i Brøndby.

En personlig anbefaling er den bedste markedsføring, og det anslås, at netværk og anbefalinger ligger bag 80 procent af det, vi foretager os.

Søren Vestergaard fra Reklamebureauet Konceptas fortæller om, hvordan man skaber en effektiv markedsføring via netværk og anbefalinger. Han tager blandt andet udgangspunkt i en række dugfriske cases, der viser, hvordan Konceptas har brugt netværk som markedsføring og fortæller, hvilke resultater der er opnået.

Oplægget tager afsæt i de praktiske erfaringer, som Søren Vestergaard har med at rekruttere nye 'medlemmer' ved at bruge eksisterende 'medlemmers' netværk og aktive anbefalinger - og hvordan det rent praktisk kan organiseres og måles.

Hvis du er interesseret i at høre mere, så er du velkommen til at deltage i mødet 7. maj 2013, kl. 15.30 – 17.00 i Idrættens Hus i Brøndby.

Tilmelding via mail til Marianne Bender, mub@dif.dk senest 7. maj.