Nationale partnere

DIF DM-ugen arbejder sammen med fonde, virksomheder og brands om at udvikle og afholde DM-ugen. Disse partnerskaber er med til at gøre DM-ugen til en unik begivenhed for både atleter, publikum, foreninger og værtsby.
DIF DM-ugen arbejder sammen med fonde, virksomheder og brands om at udvikle og afholde DM-ugen. Disse partnerskaber er med til at gøre DM-ugen til en unik begivenhed for både atleter, publikum, foreninger og værtsby.

CRAFT

CRAFT er officiel tøjpartner for DM-ugen og klæder både frivillige og medarbejdere på til at skabe en sammenhængende og professionel oplevelse. Deres tilstedeværelse på centrecourt med salgstelt og kvalitetsprodukter gør dem ikke bare til leverandør, men til en aktiv del af oplevelsen. For CRAFT handler det ikke kun om funktionelt sportstøj – men også om at inspirere unge atleter, fremme diversitet og styrke sammenholdet i både individuelle og holdbaserede sportsgrene.

 

Royal Unibrew

Royal Unibrew sørger for atleternes velfortjente pitstop i ’Atletzonen’ – en energifyldt oase midt i sportsfesten. Her serveres forfriskende produkter som Faxe Kondi Pro, og ude på centrecourt sørger de for smagsoplevelser og sampling-aktiviteter, der binder sport og fællesskab sammen.

 

VISA

Med VISA som partner styrkes DM-ugens sammenhæng og synlighed markant. Publikum kan følge med i begivenhederne via live-rapportering og storskærme, mens en landsdækkende kampagner skal trække endnu flere til Aalborg – og til skærmen, når DR sender fra DM-ugen. Partnerskabet bidrager til at udbrede kendskabet til dansk eliteidræt og skabe endnu stærkere oplevelser for både tilskuere og deltagere.