Gå direkte til indhold

Tips til nye medlemmer

Tips til flere nye medlemmer

Hvad tilbyder I
?
Hvilken type hold eller idrætstilbud er på menuen? 

Hvem er målgruppen?

For at ramme plet med de hold, I tilbyder og sikre, at I sætter ind med jeres kommunikation de rigtige steder, skal I sætte jer ind i, hvem der er målgruppen. 
Er det børn? Teenagere? Unge? Børnefamilier? Mænd, kvinder eller et mix? Seniorer? 

Hvor finder I målgruppen – og hvordan fanger I deres opmærksomhed?

Jo bedre I sætter jer ind i målgruppen, jo bedre forudsætninger har I for at fange deres opmærksomhed.

Mulighederne er mange – lad jer inspirere af ideerne i denne onepager.


Forslag til opslagstekst til Facebook:

Udnyt ventetiden – med tips 💡 til at få flere medlemmer

 

Benyt den ufrivillige ventetid til at forberede, hvordan klubben vil tiltrække nye medlemmer og måske også helt nye målgrupper 🧒🧔👨‍🦳👩‍🦰

 

Få helt konkrete tips til, hvordan I får nye medlemmer til klubben: https://www.dif.dk/da/forening/raad-og-viden-om-idraetsudvikling/rekrutter-s-og-s-fasthold-s-medlemmerne/tips-s-til-s-nye-s-medlemmer

 

Download billedet til Facebook her.